On-line marketing
Chceš nakopnout své prodeje zboží nebo služeb? Nebo chceš jen zvýšit návštěvnost svého webu a vybudovat povědomí o své značce? Ať tak nebo tak, jsme tu od toho my!
S čím ti pomůžeme?
PPC reklamní kampaně
E-mail marketing
Výkonnostní reklama
Social media marketing
Analytika a reporting
SEO - optimalizace webu pro vyhledávače
Výkon nebo obsah?
Jednoznačně oboje!! V on-line prostředí se pohybujeme už nějakou chvíli a v reklamních kampaních se skvěle orientujeme, ať už jde o reklamu na sociálních sítích, Google, Skliku nebo na Bing. Už dávno víme, že to není jenom o spuštění reklamy a očekávání výsledků. Je to o neustálé správě a optimalizaci PPC kampaní a to pořád dokola. Jen tak se udrží vysoká výkonnost kampaní a nízké výdaje za reklamu.
Kde a jak marketovat?
Reklamy děláme do všech médií a kanálů, ať už jde o obsahovou bannerovou reklamu, videoreklamu nebo vyhledávací reklamu v internetových vyhledávačích.
Naši grafici připraví všechny obrazové podklady a náš produkční tým připraví reklamní spoty. O texty se postará náš copywriter. Více o přípravě vizuálů, reklamních spotů a textů se dozvíš ve vedlejších sekcích.
Ještě 2 důležité věci!!
E-mail marketing není mrtvý, právě naopak! A SEO je nezbytné, pokud chceš svůj web na internetu vyhledat!! O obojím se ale dočteš vedle.
Způsob naší vzájemné spolupráce bude vždy o individuální domluvě a tvých aktuálních potřebách!
Výběr článků k tématu
Co je social washing v reklamě a proč je nebezpečný?
Social washing je praxe, kdy se firmy snaží vytvořit dojem sociální odpovědnosti prostřednictvím falešných nebo povrchních kampaní. Ačkoli tyto aktivity mohou vypadat na první pohled přínosně, často nemají reálný dopad na společnost a mohou poškodit důvěru spotřebitelů. Tento článek se zaměřuje na to, jak social washing funguje, proč je nebezpečný a jak jej rozpoznat. Zároveň nabízí příklady z praxe a tipy, jak se mu vyhnout.
KPI: Měření úspěšnosti on-line reklamy
V dnešní digitální éře je měření úspěšnosti on-line reklamních kampaní nezbytné pro dosažení efektivních výsledků. Klíčové výkonnostní ukazatele (KPI) umožňují marketérům analyzovat a optimalizovat své kampaně, čímž zajišťují maximální návratnost investic. V tomto článku se podíváme na základní KPI a metriky, výhody on-line marketingu oproti tradičním metodám offline marketingu a představíme hlavní reklamní platformy.
Tradiční offline reklama: Jak ji měřit?
Offline reklama je stále mocným nástrojem v marketingovém arzenálu, přestože se často hovoří o jejím těžším měření než u digitálních kampaní. Jak můžete efektivně sledovat a zhodnotit její úspěšnost? A jak na její optimalizaci? A jak na co nejefektivnější promo strategii? V tomto článku se podíváme na metody, které vám pomohou odhalit skutečný dopad tradiční offline reklamy. Pojďme se podívat na offline reklamu střízlivým a kritickým okem.
Pojď do toho s námi!
Zvyš prodeje skrze lepší výkon kampaní a skvělý obsah!
Specifikuj svůj záměr, přibliž nám své představy a vše nám sepiš. Nebo nejprve zavolej našemu CEO a domluv si konzultaci k projektu. 30 min. konzultace k projektu je vždy zdarma!
Zadej specifikaci svého nového projektu
Pošli nám základní informace k tvému projektu. Pečlivě si projdeme tvou představu a navrhneme ideální řešení. Případně se tě doptáme na další detaily, abychom mohli sestavit nabídku.
Všechny naše služby jsou ALL INCLUSIVE.
Služby a výroba
Rychlý kontakt
Fakturační údaje
Sonet Studio, s. r. o.
Korunní 2569/108
101 00 Praha – Vinohrady
IČO: 17517036