Vizuální
a zvuková identita značky

N

Vizuální identita značky

N

Zvuková identita značky

N

Corporate identity

N

Logo a logotyp

N

Zvukové logo a znělka

N

Silný vizuální styl

N

Brandbuilding

N

Grafický manuál | brandmanuál

N

Zvuky aplikací

N

Soundtracky

N

Sound design

Vizuální a zvuková identita značky významně ovlivňuje zákazníka a jeho vnímání tvojí firmy nebo značky. Má podstatný vliv při rozhodování o nákupu a ovlivňuje zákazníkův pocit sounáležitosti s tvojí značkou, firmou nebno produktem.

Základem je být vidět, tedy mít silný vizuální styl a vyniknout tak před konkurencí. Jen tak si lidé tvoji značku zapamatují. Říká se, že člověk denně vidí asi 500 grafických značek, ale v hlavě mu jich utkví asi jen 10. S tím ti pomůžeme. Navrhujeme celé identity firem a značek, které jsou dobře rozpoznatelné a nadlouho utkví v myslích tvých zákazníků.

Snažíme se vymýšlet nadčasové a tak trochu kulervoucí dyzajny na všechny součásti tvého byzbysu. V digitálu to je zejména logo a logotyp, který může být nadyzajnovaný jednak jako statický – nehybný, nebo jako dynamický – motion – hýbací, dále to je písmo, barvy, web, který je vizitkou a výkladní skříní tvojí firmy, profily na sockách, aplikace, online reklama. V offlajnu jsou to poutače, letáky, plakáty, katalogy a magazíny, vizitky, obalový dyzajn, merch nebo třeba i vzhled provozoven, kanceláří, navigační systém a inventář firemních prostor. Důležitá je pestrost a zároveň jednota v dyzajnu.

Mimo tohle všechno ti pomůžeme i s vymyšlením správného a originálního názvu tvé značky, aby byl zapamatovatelný a marketingově se s ním dobře pracovalo. Registrujeme ti domény, profily na sockách, pomůžeme se založením firmy a registrací tvojí ochranné známky.

Jedna věc je být vidět. Ale nesmíme zapomínat také na zvukovou identitu. Sluch má v případě firemní identity obrovskou váhu. Obor, který se tímto zabývá, se nazývá sound branding, nebo-li zvuková identita značky.

Zvuky nás ovlivňují, mají velký vliv na naše emoce a náladu. Zvuk je také výborným spouštěčem paměti a mozek ho dokáže velmi dobře zpracovat. Proto je sonic branding neboli sound branding neboli zvuková identita velmi důležitá pro každý větší brand. Nejsou to jen reklamní znělky, ale také brandové znělky, písničky v reklamách, melodie, rytmus, nálada celého zvuku, dále to jsou zvuky aplikací, programů, operačních systémů, ale může to být i zvuk motoru u auta, zvuk zavírání dveří nebo hudba, co hraje na pobočce banky. Zkrátka vše, co ve spojení s určitou značkou slyšíš.

Sound branding se s vizuální identitou vzájemně doplňuje a obě části identity značky by měly být v souladu. Co uděláš, když v televizi nebo na netu začne nepřeskočitelná reklama? Koukneš na telefon nebo někam jinam. Zkrátka uhneš očima z obrazovky a vizuál reklamy ztrácí význam. V uších ti ale stále zůstává její zvuk, který na tvoje podvědomí dále působí. Ty si ve finále na značku tak jako tak vzpomeneš. Více o soundbrandingu se můžeš dočíst zde.

Sound branding mimo to zvyšuje sounáležitost s určitou značkou, vyšší loajalitu zákazníků nebo minimálně povědomí o značce. Mnohdy díky zvuku lze ve videospotu říct opravdu málo a závěrečná znělka se postará o zbytek. Jen si vybav Mekáč, Windows nebo nějakého telefonního operátora.

reklama od umele inteligence
Hudební znělky

sonet

Hudební znělka

studio