Potřebuješ poradit? Vyber si z nabídky příruček nebo si domluv konzultaci v naší digitální poradně!

Jednoduchýa jednotný vizuál proCurling Club

Tato práce snad ani nešla považovat za práci, ale spíše za obrovskou zábavu...

Co všechno jsme vlastně pro klub tvořili?

5

Logo včetně výběru barev do loga

5

Způsoby užití loga, např. na dresech curlerů

5

Klubový web s registračními formuláři

5

Firemní obrandované tiskoviny

5

Příspěvky na sítě

5

Klubové prezentační materiály

Výsledky

Za 8 týdnů

od zadání jsmě měli projekt hotový.

20 hodin

měsíčně ušetřeno za manuální registraci hráčů a týmů.

100 000 Kč

a více ušetřeno za vizuální identitu.

logo Curling Club Praha

Klient: Curling Club Praha, z. s.

Dokončení: září 2023

Typ projektu: neziskový

Designéři: Petr Novák, Lubomír Martinek

Analytika: Petr Skřivánek

Logo a logotyp

Zadání bylo poměrně velmi volné a zůstalo hodně prostoru pro kreativitu našich grafiků. A to se grafikům vždycky líbí. Jediným požadavkem vlastně bylo jakýmkoliv způsobem do loga zakomponovat curlingový kámen. V první vlně prací jsme pro klub zpracovali několik různých návrhů loga, které reflektovaly klientovy požadavky.

Klient – předsednictvo klubu se jednohlasně shodlo na jedné z variant, kterou jsme dotáhli do finále a vyzkoušeli jeho použití na různých digitálních i tiskových materiálech. Vše hezky sedlo.

finální varianty loga CCP

Barvy

Původní barvy měly být kombinacemi červené a žluté a jsme moc rádi, že od toho se nakonec ustoupilo ve prospěch zelené a fialové. Původní barvy na dresech až příliš připomínaly čínské sportovní družstvo 🙂 Finální návrhy dresů můžete vidět výše na obrázku.

„Odrazíme se od nějaké šablony v Divi a potom web trochu modifikujeme podle našich potřeb. Design by měl být jednoduchý a jasný. Důležité budou formuláře, těch tam bude požehnaně.“

Předseda klubu

Webdesign a tvorba webu

Web byl poměrně oříšek. Původní zadání totiž bylo:

5

Musí to být designovka

5

Design musí být světové úrovně

5

Musí to být reprezentativní

5

Webové formuláře musí zautomatizovat registrace hráčů i týmů

Nadesignovali jsme 3 layouty pro homepage. Barevnost se odvíjela od barevnosti loga, použili jsme jen 2 vybrané fonty. Layouty se od sebe stylově lišily a klient vybral design nejvíce evokující pohyb, sport a týmovou hru. Na designu homepage jsme se jednohlasně shodli. Další stránky webu už šly hladce, protože jejich design se odvíjel od homepage. Jen obsah se měnil a tomu se vždy přizpůsobilo mírně i rozložení stránky. Stránky zůstaly designově jednotné! Jako doplňující barvy jsme zvolili černou a bílou a do výzev k akci jsme použili doplňkovou oranžovou barvu.

Do webu jsme implementovali několik pokročilých registračních formulářů s automatickým sběrem a ukládáním dat přímo v administraci WordPressu a s automatickým zasíláním notifikací na email. Nastavili jsme také pravidelný export dat.

Formuláře plnily tento účel:

5

Registrace nových členů

5

Registrace nových týmů

5

Odesílání přihlášek do ligy

5

Nezávazná návštěva

5

Rezervace curlingové dráhy

A výsledek?

5

Graficky jednotný designový web

5

Design HP se propisuje do všech částí webu

5

Fonty a barvy vcházejí ze základního nastavení značky

5

Plně responzivní design

5

8 registračních formulářů pro různé typy registrací

5

Bytelné zabezpečení proti spamu z formulářů

5

Automatické odpovědi na nové registrace

5

Automatický sběr a export uživatelských dat

A zde si můžeš prohlédnout výsledek

náhled webu curlingového klubu

Klubové prezentační materiály

Co všechno jsme ještě dělali pro prezentaci klubu? Kromě webu jsme navrhli příspěvky na sociální sítě, vizitky pro předsedu klubu, náborový roll-up do sportovní haly a pár dalších drobností.

finální varianty loga CCP
OOH reklama
Vizitka CCP

Náš přístup

Při navrhování designu zjednodušeného vizuálu pro CCP jsme vycházeli především z potřeb a požadavků klienta. Klient si nepřál tvořit celou vizuální identitu s grafickým manuálem, protože projekt CCP byl teprve v plenkách. Chtěl navrhnout pouze grafický koncept, který by šel nadále podle potřeb vyvíjet.

5

Navrhli jsme zjednodušený vizuál

5

Definovali jsme základní barvy

5

Navrhli jsme 5 verzí loga s několika variacemi

5

Vybrán byl návrh, do kterého jsme zapracovali pohyb a culingový kámen

5

Navrhli jsme způsoby použití loga na různých materiálech

5

Definovali jsme 2 písma

5

Zapracovali jsme zjednodušený vizuál do nového webu

5

Implementovali jsme události v GTM a nastavili analytiku v GA4

5

Od definovaného vizuálu jsme odvodili design ostatních prezentačních materiálů

logo Curling Club Praha

Shrnutí projektu

Celá akce pro curlery byla práce na pár týdnů – pár velmi zábavných týdnů. Největší fuškou byl design webu, protože požadavky se celou dobu postupně vyvíjely.

Přestože se nedělala kompletní vizuální identita klubu ani manuál, veškerý design k sobě hezky sednul a celou vizuální komunikaci CCP hezky sjednotil.

Kvalitní grafika a dokonce i webdesign se dá tvořit zjednodušeně i bez nákladných grafických manuálů nebo vizuálních identit, avšak s respektem k základnímu nastavení značky!!

Pokud i ty plánuješ novou firemní grafiku, nebo redesign stávajícího firemního designu, neváhej se na nás obrátit. Jsme profesionálové v oboru grafického designu, tvorby webů, tisku a marketingu. Rádi ti se vším poradíme a pomůžeme.

Tvůj úspěch je i naším úspěchem!!

#nejlepšígrafickýdesign #TOPčeskýdesign #webjakovýkladnískříň #webdesign #print #design&marketing

Chceš být v klidu s vědomím, že tvoje firma nebo značka je ve správných rukou? Pojďme spolupracovat!

Naši spokojení klienti

Zlepši svou akvizici ještě dnes

Rychlá zpráva | poptávka:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.